úterý 21. srpna 2012

Dlouhé vlasy: Radost či starost?




Vlasy, ať již krátké nebo dlouhé jsou bezpochyby radostí. Vždyť nám celý život zdobí naše hlavinky a tvoří nás jedinečnými, díky svým rozmanitým barvám, střihům, účesům, apod. Ale nic není v životě úplně zadarmo a i vlasy si od nás žádají své. Dříve, než-li se začnu zabývat ošetřováním vlasů, ráda bych podotkla, že nesmírně důležité je vlasy pravidelně zastřihovat. Vlasy budou vypadat hustější a zdravější. Já osobně jsem vlasy po létě zkrátila o 15cm, protože slunce a slaná voda po dovolené jim dala skutečně zabrat a myslím, že jsem neudělala chybu J.





Nepochybuji, že všechny slečny znají barvu na vlasy bez amoniaku – Casting Creme Gloss. Používám ji již několik let (odstín „tmavý kaštan“) a jsem s ní velmi spokojená. Při barvení se nedusím zápachem čpavku, je k dostání v krásných barvách a dobře kryje. Barvu vřele doporučuji.  


Tak v tuto chvíli jsme ostříháni, nabarveni a přichází čas na to nejdůležitější – výživa. Na trhu je nepřeberné množství různých přípravků, od mnohých značek. Samozřejmě není v mých silách všechny vyzkoušet a porovnat, ale pokusím se Vám přiblížit alespoň ty, se kterými mám zkušenosti.

Nejoblíbenějším šamponem je pro mne jednoznačně Elseve Color Vive od Loreal Paris. Tento šampon je určen pro barvené vlasy, ale k dispozici je i v dalších variantách – proti lámání vlasů, pro vyhlazení, proti lupům, pro zvětšení objemu a mnoho dalších. Spolu s těmito šampony jsou nabízeny i masky, kondicionéry, séra – vše od této značky je výborné a doporučuji. 


Velké zkušenosti mám pak především s výrobky Avon. Nabízí zákazníkům ke koupi vlasové přípravky v rámci třech řad: Naturals, Advance Techniques a Planet spa.

Vlasové přípravy z produktové řady Naturals, ať už šampony či masky, já osobně ráda příliš nemám. Jedná se sice o levnější řadu, která je pro peněženku nejpřijatelnější, nicméně pro moje vlasy je to málo. Nevím, jak je to v současnosti, ale dříve tyto šampony a přípravky neobsahovaly silikony, a vlasy mi pak létaly a špatně se rozčesávaly. Ale věřím, že na kratší vlasy jsou tyto přípravky zcela dostačující.


Výrobky z řady Advance Techniques jsou již lepší, nicméně šampony a masky z této řady mi rovněž nevyhovuj. Z této řady používám pouze „bezoplachové“ přípravky, například séra apod. Sice jsem zastáncem masek, jež se nechávají působit, ale ve zkouškovém období, kdy jsem ráda, že si vůbec umyju vlasy, se mi dělat s maskami a zábaly opravdu nechce a nepohrdnu ani těmito přípravky, které se po umytí jen nanesou, neoplachují a je hotovo J.




Moje nejoblíbenější výrobky na vlasy od firmy Avon jsou přípravky z řady Planet Spa. Vyzkoušela jsem již mnoho variant těchto masek, které byly v průběhu let nabízeny (vůně Himalájských bylin, Minerály mrtvého moře, Bambucké máslo apod.) Všechny byly úúúžasné, skvělé, senzační a absolutním vítězem, bez kterého péči o vlasy nedovedu představit je Olivová maska na vlasy z této řady. Výborně vyživuje, krásně voní, dodává vlasům lesk, sílu apod. Tuto masku nanáším po umytí na ručníkem mírně vysušené vlasy a nechám působit minimálně 10 minut. Vhodné je i zabalit vlasy do ručníku, aby se vytvořilo teplo a maska mohla lépe prostoupit do jednotlivých vlasů. Je-li hotovo, vlasy opět opláchnu a vysuším. Není-li v katalogu tato maska v akci, stojí docela dost peněz – 299kč. Jelikož mám na dlouhé vlasy velkou spotřebu, nakupuji ji v akcích, kdy se dá sehnat za 179kč/kus. A koho by maska skutečně zaujala, poradím Vám, že v katalogu č. 13 bude akce, kdy dvě tyto masky bude možné zakoupit za  228kč, což už je super cena J.





 Takže nezapomínejte o své krásné vlasy pečovat, vyživovat a ony Vám to vrátí J     Efka






3 komentáře:

  1. Ty to umíš vždycky tak hezky vystihnout, už jen ta úvodní slova jsou samá čtivá moudra :-) Díky za tip na masku, když se kolem mě mihne nějaká "avonlejdy", tak vím, co od ní požadovat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujiii :-) ... Koukám, že zrovna Ty máš krásné dlouhé vlasy, takže jsem ráda, že jsem mohla poskytnou tip :-)))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...