úterý 28. srpna 2012

Je libo severské borůvky?



Ne, nebudeme dneska baštit borůvky (což mne osobně dost mrzí) ale dáme si borůvkovou recenzi. O co se jedná? Podíváme se na zoubek sadě na péči o pleť Pure Nature - Borůvky a levandule od švédské značky Oriflame. Jedná se o mycí gel, tonikum a krém. Sadu mám už dlouho (a kromě krému jsem ji také celou vypoužívala, takže věřím, že jsem výrobky otestovala víc než dostatečně. Na začátek bych ráda, řekla, že celá sada je opravdu výrazně parfémovaná - proto jsem taky v půlce užívání nevěděla zda jsou to pro mne výrobky "hot or not", protože co na začátku může nadchnout, po nějaké době užívání může pěkně lézt na nervy, a já jsem sadu na nějaký ten měsíc zase odložila. Pak jsem se vzchopila a s radostí ji dopoužívala. Takže pro ty z vás, kteří vyloženě nesnáší silnější vůně to nebude nic pravého. Ovšem pro borůvkomily, jež zvládnou trošku té chemické "přívoně" tak to bude to pravé:)) Celá řada obsahuje přírodní výtažky z borůvek a levandule, má mít zklidňující účinky a být vhodná pro všechny typy pleti. Pro ty z Vás co si to hlídají - kosmetika Oriflame hlásá na svých stránkách, že netestuje na zvířatech. A jak si na tom tedy jednotlivé výrobky stály:

 

1. Zklidňující čisticí gel s výtažky z borůvek a levandule

Mycí gel velmi dobře odličuje, hezky pleť vyčistí, nezaznamenala jsem žádné nepříjemné pnutí. Snadno se nanáší na obličej (nemám ráda, když musím přípravek moc ředit vodou, aby se uráčil pěnit a dal se s ním obličej umýt). Velmi dobře odličuje make-up. Pleť je po něm svěží a připravena na další kroky péče. Cena se pohybuje samostatně okolo 150 Kč (což, je podle mne zbytečně moc, v sadě či ve slevách se ovšem dá pořídit až za poloviční cenu - to je obecně má filosofie kalalogových nákupů:))

HOT: normální, smíšená, mastná, suchá (ne citlivá) pleť, co se týče aknózní pleti, nijak ji nezhoršuje ani nedráždí; vhodná také pro ty, co se neradi patlají s odličovačem na make-up - gel jej rád zastoupí.

NOT: velmi suchá pleť (na fóru si slečny s tímto typem pleti stěžovaly na případné pnutí), citlivá pleť (to platí pro celou řadu, já osobně citlivou pleť nemám, ale ve dny kdy jsem ji např. měla něčím podrážděnou, tato sada, ač má zklidňovat tuto funkci moc neplnila.

HODNOCENÍ: za mne 5 z 5, gel plní to co deklaruje, a je obecně velmi příjemný. (citlivé nosy si uberou jedno prase za silnou vůni)


2. Zklidňující pleťová voda s výtažky z borůvek a levandule

Pozor, ač tento výrobek hrdě v českém překladu hlásá pleťová voda, jedná se o tonikum. Takže je lépe jej používat ráno, aby póry po vyčištění stáhl a přes den do nich nepustil nečistoty. Tonikum má krásnou fialovou barvu, kterou vy už bohužel neuvidíte - lahvičku jsem fotila už prázdnou:). Opravdu dobře stahuje póry, hezky dočištuje pleť, po aplikaci trochu lepí, ale tento pocit za chvíli zmizí. 

HOT: normální, smíšená pleť, (mastná)

NOT: obsahuje alkohol (není vhodný pro citlivou pleť, a jiné typy, které jej hůře snáší - odborníci doporučují i mastné a aknózní pleti alkohol vynechat; já osobně po toniku žádné velké pnutí nepociťuji, tudíž ho používám i tak), balení by mohlo být větší (má 150 ml - suveréně vyhrálo první místo v sadě ve vypotřebování). 

HODNOCENÍ: příjemné tonikum, jež odvedlo dobrou službu, hezky osvěží pleť, opět 5 z 5.


 3. Zklidňující pleťový krém s výtažky z borůvek a levandule

Posledním pánem na holení bude pleťový krém. Jedná se o hutnější pleťový krém, který se ovšem dobře roztírá. Krásně hydratuje a vyživuje, rychle se vsákne. Jeho vůně však na kůži vydrží věky, což na obličeji není moc příjemné. V tomto případě je parfémace opravdu na obtíž. Taktéž pro ty z Vás, kteří máte ve zvyku krémem přejet i oční okolí, bych jej nedoporučovala. Citlivou pleť nemám, přesto jsem zaznamenala drobné podráždění a nepříjemný pocit. Tímto se stává nejslabším článkem celé sady. 
HOT: suchá, smíšená a normální pleť, která není citlivá (krém krásně hydratuje), krém vydrží dlouho, stačí jej nanést malé množství, cena (79 plná samostatná za 75 ml)
NOT: mastná, aknózní pleť (v tomto případě doporučuji používat na noc, tam plní svůj účel výborně- přes den byste házely tisíce prasátek, možná by mohlo i dojít k zanesení pórů); citlivá pleť - pozor! 
HODNOCENÍ: I přes jeho nedostatky jsem odhodlaná jej dopoužívat jako celkem příjemný noční krém, ale znovu bych se do něj kvůli dlouhotrvající vůni nehnala, a celkově obecně dávám přednost lehčím krémům. Za mne 3 z 5
 
 


A co Vy, máte rádi výrazné vůně přípravků na obličej nebo se raději držíte při zemi? 
Měl někdo z Vás některý z těchto výrobků? 
Jste s nimi spokojeni?


Na závěr Vám chci moc poděkovat za přízeň a Vaše krásné komentáře:)) A taky za to, že každý týden přibyde nějaký ten nový čtenář!! Mám z Vás velikou radost a Efka jakbysmet:))


2 komentáře:

  1. borůvky jsme snad v kosmetice ještě neměla, ale proč ne - zkusit se má vše a až pak hodnotit. :)

    já bych tedy byla jen proti toniku s alkoholem, ten mé mastnější (smíšené) pleti moc dobře nedělá..

    OdpovědětVymazat
  2. jj, taky se snažím alkoholovým věcem výhýbat, to je pořád ten přežívající mýtus, že mastná plet se musí drsně vysušit a, že se pak něco vyřeší...a ono přesně naopak, ale bohužel dost výrobců si to jeste neuvědomuje:/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...