neděle 12. srpna 2012

New in:)) aneb za pletí krásnější


Dneska bych Vám ráda ukázala několik produktů, které bych ráda časem zrecenzovala:))) Většinu z nich už znáte z jiných blogů a taky jsem je zakoupila na jejich doporučení. Ovšem najdou se tam určitě produkty, které nejsou tolik známé:))

První balíček, který mi přišel obsahoval slavnou micelárku od Biodermy z řady Sébium na problematickou pleť a mycí gel ze stejné řady. Co mě velice potěšilo (ba přímo šokovalo) byl dáreček, kterým bylo 100 ml balení růžové micelárky:) mám tedy možnost vyzkoušet obě a příště si objednat tu, která mi bude vyhovovat více:)) Jako příjemný bonus jsem dostala i vzoreček peelingu:)


Druhý nákup byl z lékárna cz. kde jsem nakoupila slavný biosil na nehty/vlasy/pokožku; neméně slavný dermacol makeup cover, sudocrem (který jsem si zamilovala už po několika málo použitích), několik mýdel na akné (ty jsou pro mne velkou neznámou, ale na základě jednoho článku tuším, že to bude dobrá volba) a pár dalších drobností.:)









Každé z těchto mýdel je určeno na jinou formu akné (kromě červeného Salcidu - který se používá na změkčování trvdé kůže např. na patách) jak jsem se později dozvěděla. Protože mám spíše lehčí formu, žlutý Sulfact - na těžké formy nejspíš dohodím příteli na záda, které ho občas trápí. Obecně jsem na tato mýdla četla dobré ohlasy v diskuzích, takže se těším na to jak Vám budu moci poreferovat jak to fungovalo u mne:))  









A co jste si v poslední době koupili Vy z kosmetiky?
 Máte některé z těchto výrobků doma a máte s nimi dobré/špatné zkušenosti?


4 komentáře:

  1. Růžová micelární voda je lepší než sébium;)

    OdpovědětVymazat
  2. I pro mastnější pleť? zatím jsem tu svou netestovala, tak nedokážu posoudit.)))

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé pak dej vědět prosím, jak funguje biosil :) už jsem o něm taky přemýšlela, ale chci znát více názorů :)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě dám!!!! jen to bude chviličku trvat, protože tyto věci chcou čas:))) beru ho zatím chviličku:)já osobně nějaké maximální zázraky nečekám, ale věřím, že efekt to mít bude:)))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...