pondělí 20. srpna 2012

New in - Balea a Essence

Víte, co je nebezpečná kombinace? Čtení nejrůznějších blogů a vědomí blížící se výplaty! Tato kombinace pak vytváří zvláštní šílenství (zvláště pak u studenta, který je odkázán na nepravidelné příjmy), které nelze překonat jinak než nákupem něco "potřebného". Jinak si totiž nedokážu vysvětlit nadměrnou "utrácivou", jež mě v několika posledních týdnech popadla. Dnes Vám chci ukázat část z nahamouněných věcí. Tentokrát se jedná o pár výrobků Essence a Balea:) Příště snad dojde na to nechutné množství Avoňáckých výrobků či hromadu hadříků z posledního "hrabu":))

Několik velice profláklých výrobků Essence - vrchní lak z řady "Better than gel nails", třpytkový lak "Circus confeti", dva výrobky z péče o nehty - odstraňovač kůžičky a báze pod lak, dřívko z růžového dřeva a štetec na oční stíny.
Dlouhotrvající oční stíny "Stay all day" (ze slevové bedýnky za 25Kč:)) Mám odstíny 04 "Stars a Stories" a 06 "Rock chic" a ačkoli šedé a stříbrné odstíny mi příliš nejdou k barevnému tónu, věřím, že je dokážu využít pro svůj prospěch:) (snad:D)

Neodolala jsem limitce tělovému máslu/mléku Afrika, ovocnému balzámu na rty a svému uplně prvnímu antibakteriálnímu gelu (no mohla jsem si koupit nějaké cestovní balení, že:D nicméně chystám se sehnat nějakou malou lahvičku a cestovní balení si vyrobit svépomocí:))
Trošku mimo - do košíku jsem přihodila i zlevněný dětský olej "pro dobré spaní" od Johnson´s. Co si budem povídat co je dobré pro mimina je dobré i pro nás a sychravý podzim (a suchá kůže) se bohužel blíží:/



A čím jste si v poslední době udělali radost Vy? Patří některý z těchto výrobků mezi Vaše oblíbence?

Postupně se určitě můžete těšit na podrobnější recenze:))

3 komentáře:

  1. Já jsem si dnes koupila barvu na vlasy v akci, to mě potěšilo :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda!!!! akce vždycky potěší:)) mě dneska došla barva na vlasy z Avonu, tak jsem hodně zvědavá, pravda slyšela jsem na ni docela dobré ohlasy tak uvidíme:))

    OdpovědětVymazat
  3. http://www.recenze-kosmetika.estranky.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...