úterý 7. srpna 2012

Nude ombre nails

Nedávno jsem objevila trend ombre nehtů a protože jsem zároveň měla doma už pár týdnů nevyzkoušený nový lak od essence z řady "Nude glam" rozhodla jsem se spojit oba trendy a vytvořit netradiční variantu klasických nude nehtů:)) Inspirací mi byla tato fotografie. Bohužel jsem zjistila, že už dávno nemám lak s velkýma třyptkama ani v zlaté, ani ve stříbrné:( Našla jsem však nějaký "no name" s jemnějšími třpytkami a výsledný vzhled byl nakonec jemnější.



Je to myslím dobrá varianta pro každého, který chce na běžné nošení něco nenápadnějšího ale přitom zajímavého:) Samotný postup taky není nijak složitý. Po nanesení podkladového nude laku (tento od Essence potřeboval 2 vrstvy a i 3 by snesl - u lůžka nehtu stále prosvítal, ale já jsem to překryla stříbrným). Stačí vzít jakýkoli třpytkový - pokud se jedná o větší třpytky stačí jen nanést. Pokud máte stejně jako já třpytky drobné a jemné, naťupkejte na spodek nehtu štetinkami štetečku malé množství laku, a buď prstem (pokud jste barbaři jako já) nebo např. vyřazenou houbičkou na makeup či tou na nádobí  rozmazejte lak do ztracena. Možná to bude chtít potom ještě jednou k lůžku nehtu trochu laku přidat, abyste docílili pěkných přechodů:)



Co Vy a nude/ombre nehty?
Já určitě příště zkusím nějakou barevnější letní variantu:)))



7 komentářů:

  1. jemné, krásné, ženské (jak jinak, chlap by si ani drápky nezveleboval, že :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá vážně krásně, tuhle variantu určitě zkusím :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...