pondělí 27. srpna 2012

Oblečená /neoblečená


Miluju průhledné halenky… nebo lépe řečeno, miluju halenky a ty jsou v mnoha případech ušity z průhledných materiálů. V mém šatníku má své místo i taková legrácka a to letní průhledná bunda J V reálu ji nosím na tílko, nicméně pro potřeby blogu jsme ji s Jitulí nafotily jen na podprsenku, aby pořádně vynikla. Bundička je šedé barvy a má netopýří rukávy. Protože šedou moc nenosím, vyhrabala jsem doma vše šedé, co jsem našla a kupodivu to docela ladilo :-D Tahle šedá je dle mého názoru poměrně tmavá barva, takže jsem k ní nechtěla zvolit černé či jiné tmavé kalhoty, ani nic příliš barevného. Nejlepším nápadem v tu chvíli byly obyčejné bílé rifle. Jako doplňky jsem zvolila šedou „předpotopní tašku“, kterou mám někdy z druháku ze střední a šedé botičky zdobené jemnou mašličkou. Následně mi Jitule poradila, že pro oživení by se hodily nějaké hodinky a tak jsme model doplnily bílými hodinkami z Avonu (stále jsou v katalogu ke koupi, kdyby se někomu  líbily J). Jako šperky jsem použila moji nejoblíbenější sadu Swarovski. Ačkoliv mám Swaroše snad všech barev, tak tuto sadu mám nejraději z toho důvodu, že mění své odstíny dle toho, jaké mám oblečení.  Srdce potom hází originální odlesky a hodí se téměř ke všemu. Takže uvažuje-li někdo nad sadičkou šperků Swarovski a neví, jakou barvu zvolit, aby se mu hodila ke všemu, doporučuji označení Crystal AB.


Mějte se hezky! Efka














19 komentářů:

  1. Tak to je úžasný svršek, vykoumaly jste to, holky, dokonale... A stále nepřestanu obdivovat ty Tvé krásné vlasy! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) A k těm vlasům, kompletní návod jsem s radostí poskytla, tak jen do toho holky :-) A naopak budu ráda za Vaše tipy a nápady co s nima víc mohu dělat ;-)

      Vymazat
    2. Já vím, já vím, však jsem ho studovala, jen je budu obdivovat dál a dál :-)

      Vymazat
  2. hodinky jsou dokonalé :D ... ale myslím si že průhledné halenky můžou nosit jen dívky s "ideální" postavou ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, tu já nemám a klidně si v nich vyprduju :-D Jinak za ty hodinky chce Avon tuším 599Kč, což mi přijde moc. Tenkrát (když jsem je kupovala) byly v akci s nákupem určitých výrobků jen za 199Kč, tak to se hodilo :-) Třeba je ještě hodí do slevy :) Měj se hezky!

      Vymazat
    2. No a já si dovolím nesouhlasit s Evčou, protože pro takové halenky má ideální, chlapecký typ postavy, kterému toto sedí ...např. na děvčatech co sice mají ploché břicho, ale třeba větší prsa, tak už to působí zbytečně vulgárně...no a my ostatní si prostě musíme postavičky trošku vycvičit, nebo hodit tílko a hurá na to:)))

      Vymazat
  3. Vidím, že máme stejnou slabost. Průhledné halenky miluju, ideálně halenky z hedvábí, k odrbaným džínům. ;-) Halenka ti moc sluší, je to stylovka!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je milé, že někde existují spřízněné "halenkové" duše :) Mám totiž pocit, že v našem městě každý chodí jen sportovně, halenek mááálo a to je škoda! Mějte se hezky holky

      Vymazat
  4. Krásná halenka :) A ty hodinky mám taky a hrozně jsem si je oblíbila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Halenka děkuje za pochvalu ;-) A ty hodinky mám taky velmi ráda, doufám, že dlouho vydrží :) Měj se hezky...

      Vymazat
  5. Taky mám ráda průsvitné věci :). Ale radši košile než halenky:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Košile mám taky moc ráda, mám teď nějakou novou, už se velmi těším, jak si ji vezmu... :-))

      Vymazat
  6. Však i jen s podprsenkou se to dá nosit a vypadá to dobře. Akorát už záleží na člověku, jakou má odvahu:) Tobě ale moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Konkrétně pod tuto bundičku sice nosím raději ještě tílko, ale jsem moc ráda, že se to líbí i takhle :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí :) Měj se hezky...

      Vymazat
  8. Hi dear!! :)
    I really like your blog, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...