neděle 19. srpna 2012

Oriflame - recenze

Předně musím říci, že nejsem veliký Oriflame nadšenec; během let jsem narazila na řadu produktů, které neplnily svou funkci tak jak by měly. Ovšem na druhou stranu, některé vychytávky od této značky jsou skvělé. A přesně o produkty z této kategorie bych se s Vámi dnes chtěla podělit.


Jedná se o tyto tři produkty:

kosmetická čelenka
zázračný kelímek - Třešeň
štěteček na rty

1. Kosmetická čelenka


Léta jsem jako pomůcku při odličování a mytí používala obyčejné čelenky pevné i látkové a Vy to dost dobře možná děláte stejně tak. A tak si říkáte, nač si kupovat zvlášť nějakou speciální čelenku. Ale od první chvíle co si nasadíte tuto čelenku poznáte rozdíl: čelenka krásně drží, nesjíždí, má nastavitelnou délku díky suchému zipu - přizpůsobí se každému a dá se snadno vyprat. Nevím jak jsem bez ní mohla být:)) Navíc jako správná "šopaholička slevová" jsem ji ukořistila v nějaké slevě okolo 50 Kč:)




 2. Zázračný kelímek - Třešeň



 Tak tuto záležitost jistě znáte všichni (ač já jsem proti nákupu byla léta imunní) - zázračný kelímek mi přišel drahý a většinou mi podobnou službu udělala kosmetická vazelína/měsíčková mast (stylově nacpaná do obalu od zázračného kelímku, jež jsem od někoho prázdnou dostala:D) tentokrát jsem podlehla. (Ano uznávám může za to sleva na 79 Kč a hlavně navoněná stránka v katalogu! Pro milovníky čehokoli třešňového na rtech to bude nezbytnost. Kromě krásné vůně má všechny vlastnosti klasických kelímků - zvláčňuje, hydratuje a vyživuje:) A jako bonus má tu nejkrásnější krabičku, kterou odmítám vyhodit!!! Jedinou nevýhodou se může zdát balení - poměrně nepraktický kelímek, ale tuto nepřízeň osudu jsem překonala poslední Oriflame vychytávkou: 

3. Štěteček na rty



Snad největší radost mi udělal zlevněný štětec na rty (cca 50 Kč), zrovna jsem se chtěla po nějakém ohlédnout:) A navíc vyřešil můj problém se zázračným kelímkem, do kterého jsem odmítala strkat prst a poté vyškrabovat drahocený balzám zpod nehtů. Složený měří do 10 cm (ideální věc do kosmetické taštičky), dá se nastavit na dvojnásobnou délku pomocí připojení vršku, který pasuje na tělo štětce. Fakt, že je uzaviratelný, zvláště u štětce na rty, dokážu patřičně ocenit. Štětiny jsou krásně jemné a celistvé (když jsem šteteček dostala bohužel z něj několik štětinek odstávalo - ale snadno jsem tento problém vyřešila odstřihnutím), dá se použít nejen na balzám, ale také na přesné nanášení rtěnky. Celkově se s ním velice dobře pracuje a příjemný design umocňuje můj pocit, že se může směle rovnat se štetečky od lepších značek:))

Vlastníte některou z těchto vychytávek? 
Nebo naopak jsou pro Vás věci typu šteteček na rty/kosmetická čelenka zbytečností? 
Máte nějaké oblíbence od Oriflame?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...