čtvrtek 9. srpna 2012

Random inspiration

Protože jsem vášnivá šperkařka mám velice ráda návody na výrobu vlastní bižu:)) určitě některé z nich v nejbližší době zkusím:))












A co vy a vlastnoručně vyráběné šperky? Spácháte občas něco? Měli byste zájem čas od času návod na nějaký "do it yourself" výrobek?:)

5 komentářů:

  1. ten venecek me pripomel, ze bych si mel vycistit hlavko na kole, diky

    OdpovědětVymazat
  2. :DDD inspirace jako inspirace no, ni?:))

    OdpovědětVymazat
  3. Pozývam ťa na giveaway o knihu :)
    http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si varábím, ale jen úplně jednoduše. Umím náramky plést a semtam si něco navleču :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem taky tak začínala jednoduchýma věcma, časem jsem se propracovala ke složitějším věcem:)) ale to je pak koníček na plný úvazek a ted mám spoustu jiných zájmů, takže šperkaření jde trošku stranou:))i tak nestíhám výrobky unosit,ale čas od času si vždycky na obměnu něco vyrobím:))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...