pátek 24. srpna 2012

"Vymeťme skříně" :-)


Sice vládne stále ještě Srpen a venku jsou vysoké teploty, ale listí nám tu na Valašsku už začíná pomalu opadávat. A proto jsem dostala chuť na zkombinování kompletu v barvách s podzimním nádechem. Jedná se o zcela jednoduchý model, vytvořený z domácích zásob (pásek po mamči, zapomenuté boty z botníku a kabelka ze dna skříně J). Jako základ jsem oblékla praktickou riflovou sukni, prapodivné modré barvy. Této sukni jsem dlouhou dobu nemohla přijít na chuť a nevěděla jsem jaké barvy k ní zvolit. Nicméně už jsem si na ni zvykla a připadá mi, že se hodí skoro ke všemu. Jelikož je prošívaná hnědou nití, zvolila jsem zmíněný kožený hnědý pásek, botičky a kabelku. Ale protože mám moc ráda barvy, přidala jsem na oživení ještě zelené tílko, které barevně koresponduje s palmami na kabelce. Náušnice jsou opět od mé nejmilejší šperkařky Jitulky, od které mám 95% veškerých šperků (mimo Swarovski - jinak úúúplně všechno – děkuji!!! J ).  A protože v poslední době odborníci varují před slunečním zářením škodícím nejen kůži, ale i očím, nasadila jsem i ochranné brýle. Posledním doplňkem, který již chudák „pamatuje Žižku“, je náramek z Avonu, zdobený zlatavými flitry ve tvaru motýlů, který už ale nekoupíte řadu let.

Tak milé čtenářky, povzbuzuji Vás tímto k prometení skříní a vytvoření nových kompletů „co dům dal“, aniž byste musely běžet utrácet za nové věci J. Externí přispěvovatelka Efka 









6 komentářů:

  1. Krásné v detailech i v celku :-) I když nákupům nových věcí odolat nedokážu, tak je ráda prokládám i kousky, které v mé skříni leží už nějaký ten pátek stejně jako Ty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda :-) No taky se někdy urvu ze řetězu a nakupuju další věci, ale skutečně zjišťuju, že mám tooolik věcí doma, že bych jenom z toho vyžila opravdu hodně let, kdyby bylo potřeba. Ale nedá mi to, když něco hezkého vidím :-))) A vždycky říkám - nekouřím, nepiju, tak si snad aspoň nějakou tu parádu mohu dovolit :-D a mám to utrácení legálně omluveno, chichi... Měj se hezky!!!

      Vymazat
    2. Tak to jsme na tom stejně, můj šatník praská ve švech volá o pomoc a proto se bez zbytečných odkladů půjdu asi rovnou vrhnout na jeho mírné uvolnění (pro nové kousky :-D)... Hezký den Tobě i autorce blogu :-)

      Vymazat
    3. No můj šatník taky už uplně "blije" věci:D nicméně protože jsem ve fázi redukce hmotnosti tak prozatím odmítam cokoli vyhazovat (až na uplné zdrhy), takže se asi hodně pocvičím ve skládání oblečení na hodně slisované kopičky:DD a dle mého hesla "všechno se hodí" se vůbec tak celkově těžko přistupuje k nějakému třízení šatníku:)))

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji :) Je to úžasná měkká kůže, zakoupena v sekáči za pakatel... Takže nejen "vymeťme skříně", ale i "vymeťme sekáče" :-D ;-) Měj se hezky...

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...