pondělí 6. srpna 2012

Znovu a jinak:)

"Všechny mé tváře" jsou zpět a vlastně uplně jinak:)) Těch několik z Vás, kteří sem občas zavítali tak vězte, že se opět budete moci těšit na fotostory mých kamarádek či mne samotné, líčení, nehty atd. Zachovala jsem také téma blogu - různé "tváře" podle momentálních vášní:) Kromě výše zmíněných témat chci nově přidat rubriku zdravý životní styl, kde se s Vámi ráda podělím o tipy na jednoduché zdravé recepty, cvičení a hubnutí apod:) Těšit se můžete také na recenze kosmetických výrobků, makeup tutorialy (pokud můj předpotopní foťáček nebude protestovat:), "udělej si sám" návody a speciální rubrikou budou sekáčové úlovky, jež jsou mou velikou vášní. A pokud se Vám tu zalíbí, a budete se na tyto stránky vracet, giveaway Vás určitě nemine:)) Velkou pomocí mi bude moje externí přispěvovatelka a nejlepší kamarádka Efka, která je stejně jako já vášnivá sekáčová lovkyně, milovnice hezkého oblečení a bot a především skvělá ženská:))) Doufám, že zde někteří z Vás najdou inspiraci a pobavení:)) Budeme se na Vás všechny moc těšit, užívejte léta a mějte se krásně:))

4 komentáře:

  1. no vyzera to, ze sa bude na co kukat:)

    OdpovědětVymazat
  2. těším se, holky :) obdivuju, že ses do toho zase pustila, :) já měla taky plány a jako vždy z toho nic nebylo :D pár článků a konec...stydím se :D tak hodně inspirace, ať vám to datlíkuje po klávesnici jedna radost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky Blanche:))) budeme se snažit, aby tu bylo co k počtení:))))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...