neděle 6. ledna 2013

Alverde tělová másla

Dnes mám pro Vás recenzi na produkty, které už možná většina z Vás zná a miluje, ale přece jen mi to nedalo a chtěla jsem nalákat ty "hříšníky", kteří je ještě nevyzkoušeli:)

O čem je tedy řeč? Ano, tělová másla Alverde jsou pojem, za poměrně málo peněz hodně muziky - krásná vůně, výborné hydratační vlastnosti. Kosmetika je to veganská, tudíž čistě přírodní a zakoupit je můžete v drogeriích DM. Navíc se dělají i v malých baleníčkách (50 ml) ty většinou najedete u pokladny, které jsou ideální (zejména) v zimě do kabelky, jako první záchrana suchého obličeje, rukou či dokonce rtů (viď Neli:). 

Já jsem prozatím vyzkoušela dva druhy a ani jeden mne nezklamal:)

1. Alverde tělové máslo s vanilkovými květy a mandarinkou

Toto máslo jsem měla už kdysi dávno jako miniaturku a jeho svěží vůně mě okouzlila natolik, že jsem si k Vánocům pořídila 200 ml balení (stálo mě cca 60 Kč - co se týče ceny, ta u těchto másel není jednotná; pohybuje se od těch zmíněných 60 - do cca 110 Kč dle druhu másla; miniaturky seženete kolem 30 Kč). Pro toho kdo by podle popisku vanilka čekal těžkou vůni, ten se plete, parfemace je krásně svěží a mandarinková, vanilku necítím (max. jako podtón zjemňující svěží vůni). Co se týče konzistence, není úplně typicky máslová, jak jste zvyklí, kapku více teče. Vsakuje se okamžitě a na pokožce nezůstává mastný film (pro všechny odpůrce "umaštěného" pocitu nutná věc). "Díky obsahu bambuckého másla s extraktem s pomerančové kůry (pro ne z mandarinkové??) poskytuje suché a citlivé pokožce intenzivní vlhkost a zanechává ji jemnou a sametově hebkou" - tolik slova výrobce a mě nezbývá než souhlasit! Pro mě rozhodně jeden z nejlepších objevů v tělové kosmetice! Maximální možný počet chrochtíků je nutnost!







2. Alverde tělové máslo s pomerančem a černým bezem


Druhé máslo vlastním pouze v miniatuře ale rozhodně bych šla i do většího balení. Taktéž je určeno pro velmi suchou a citlivou pleť (kdo z nás ji takovou v zimě nemá) a oproti mandarince je hutnější (tady už na Vás čeká typická konzistence másel). Proto také hydratuje ještě lépe, a když jsem ho cvičně použila přes noc na suchá chodidla, odvedlo svou práci skvěle. Parfemace je při srovnání obou méně sladká a razivá, voní krásně po pomerančích (přídavná složka bezu opět není moc cítit:). Taktéž neváhám s plným hodnocením! 





A souhrnné skóre? Obě másla jsou skvělá!!! Pro toho, kdo potřebuje maximální hydrataci a trpí hodně vysušenou pokožkou doporučuji variantu s pomerančem a černým bezem:) díky trošku lepším hydratačním vlastnostem. Na obou máslech je cedulička "limited edition", ale vzhledem k tomu, že první máslo jsem měla cca před rokem a stále je v prodeji, tak možná to s tou limitkou nebude tak horké! Doufám, že se mi poštěstí vyzkoušet některé z dalších druhů (např. varianta s makadamiovými oříšky - pro odpůrce citrůsů:D, nebo verbenu či máslo s výtažky z květu slézů proti striím; vyrábí se také speciální máslo na nohy) takže si myslím, že si vybere každý:)) 

Máte tyto másla rádi? nebo jste je ještě nezkoušeli?:)





6 komentářů:

  1. já másla miluju :) kort takhle krásně voňavá! ale s Alverde zkušenosti nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou fakt skvělá! ještě výborné je, ale absolutně nevím, jestli se ještě prodává (mám strach, že to vážně byla úplná jednorázovka), z lidlu cien máslo s kokosem a kakaem! to má tak skvělé vlastnosti a vůni, že se děsím dne, kdy dojde:DD

      Vymazat
    2. já mám kokosové od Baley :) a z kozího mléka, vůně nepopsatelná!
      a jestli ti můžu poradit, avokádo fakt nejez jen tak, udělej si z něj nějakou pomazánku nebo guacamole, samotný nemá žádnou chuť

      Vymazat
    3. jj plánuju právě nějakou pomazánku:))

      Vymazat
  2. Tělová másla miluji, akorát se mi nikdy nechce natírat se :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) no taky mívám "mazací a nemazací období" ale hlavně v zimě se musím nutit, protože mívám některé partie hrozně vysušené...

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...