úterý 15. ledna 2013

Favourities...

Neb jsem tvor hravý a kreativní a taky protože akce "nafotím rychle, hezky a přehledně své oblíbené náušnice" tak úplně neklapla, mám tu pro Vás jen umělecky pojatou ochutnávku těch momentálně nejoblíbenějších (které obvykle nosím doma:D protože se kvůli učení dostanu max na výcházku či nákup :DD). Časem možná přidám více a lepší fota z mé povětšinou vlastnoručně tvořené sbírky:)) a p.s. všechny náušnice jsou na klipsu, takže Vy, kteří stejně jako já nevlastníte propíchnuté uši, netřeba zoufat:))









11 komentářů:

  1. Vidím, že jsi nemálo kreativní. Moc hezké. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Aaach, moc pěkné Jituš.... A nevěš hlavu, za chvíli se můžeš zase parádit do školy, když bude tak často :-D chichichi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to, abych si za to odpoledne tak třikrát změnila outfit, abych si to vynahradila:DDD

      Vymazat
  3. Nejvíc se mi líbí ty první dvoje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, ty z tohoto výběru nosím asi nejčastěji:))

      Vymazat
  4. Jituš dalo by se nějak domluvit na udělání toho posledního typu naušnic?? Jsou prostě NÁDHERNÝ! :-) Pamatuješ jaký náramek mám od tebe? Takový ten asymetrický, černo-zlatý? Šlo by třeba udělat takové náušnice k tomu, ať mám set??? Bych si ráda udělala radost ;-) dej mi vědět. Díky Zuzka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uričtě Zuzi! myslím, že bych i měla mít ještě zbytky těch korálků, že bych je tam zakomponovala:)) takže bys je chtěla přesně k tomu náramku ju, černo-stříbrné?

      Vymazat
    2. Jj rozhodně Jituš :-) mám ráda takové velké náušnice a bude to vypadalo skvěte! Neotravovala bych tě s tím, ale jelikož vím, jak se určitě hrozně moc nudíš, když máš DP hotovou, tak ani nemám moc výčitky :-D :-D Btw. pak mi napiš jenom do zpráv a domluvíme se na předání a cenně, ok? :-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...