neděle 13. ledna 2013

Food inspiration 2/2013

Abych tu nelogicky nezaplácávala blog jídlem (ač mě teďka hodně baví), budu se vždycky se konci týdne snažit publikovat souhrnný článek na téma baštění týdne minulého:) Nebudu samo fotit úplně všechno, ale takový výběr toho nej:) doufám, že to bude pro mě dobrá motivace držet se toho dobrého:)) Časem možná přibude v článku i soupis cvičení, ale bohužel se momentálně kvůli přetrvávajícímu nachlazení zmůžu max na vycházku, není o co stát:)) 

Takže, co jsem si tento týden dávala do nosu?



oukej, ten paras není uplně košér:DD


má milovaná klasika, kterou nevím proč jím tak málo: mozarella, rajče a bazalka



výborná polévka z čerstvých rajčat dle mírně poupraveného receptu skvělé kuchařky Terky (doporučuji pořádně projet blog, určitě si tam každý najde ten svůj receptík a mnoho dalšího) 


špaldová kaše vařená v sojovém mléce s medem, káva a semínka...jak vidíte, dokonce jsem na to přemluvila i mojeho:)))



a začali jsme s milým ujíždět na omeletu k snídani (což se teď o zkouškovém i stihne uklonit) tahle varianta je se šunkou, pórkem a petrželkou...jedno velké mňam!!!



a na závěr dobrota: Mátová čokoláda bez cukru ze zdravé výživy...je opravdu výborná a pro milovníky máty super věc...nicméně příště sáhnu asi po nějaké s ještě vyšším procentem kakaa:))

Musím říct, že jsem docela spokojená...pár prohřešků samozřejmě bylo (např. návštěva u Denči, která mi vždycky nacpe něco dobrého:)) ale jinak jsem se držela a doufám, že mi to vydrží i nadále:))) 



9 komentářů:

  1. Ty si teda pěkně baštíš, dala bych si kupu z toho - třeba ten špenát, tu čokošku, tu mozzarelku, hmmmm :-) A moc mě těší, že si prubla polívku, ta je fakt má oblíbená letní, ale už jsem ji dlouho nedělala, což bych měla zase napravit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no uplně jsem si nad ní chrochtala, taky jsem ji dělala naposledy v létě, tak už jsem měla slinu:))

      Vymazat
  2. Pokud ten párek obsahoval alespoň 75-80 % masa, tak na něm nevidím nic špatného. :D
    Jinak moc hezká inspirace. Už mám zase hlad. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš, zapomněla sem ho podrobit přísné kontrole:DD ale obecně se tím nerada cpu, protože kdo ví, co je v tom všechno pomleté bez ohledu, co píšou na obale, žejo:DD

      Vymazat
  3. papáš krásně :) a ta polévka od Téry vypadá super!

    OdpovědětVymazat
  4. To Tvoje jídlo vždycky vypadá super a navíc opravdu zdravě (i když si vždy něco neodpustíš - minule tatrnka, teď párky, ha, ha těším se, co to bude příště:)) A ta čokoláda vypadá super, díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj čokoška je super! a dneska sem očumovala další příchutě, byla tam banánová, možná i s karamelem a tak:)) jo taky jsem zvědavá, co na de mnou zvítězí příští týden:DD ono, co si budem povídat...to hubnutí musí být tak trochu veselé, protože by to pak člověka nebavilo, žejo:)))

      Vymazat
  5. ty si papáš, ňam ňam :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...