neděle 27. ledna 2013

Food inspiration 4/2013

Děvčátka (a možná i chlapci, kdo ví:)) omlouvám se za neohlášený týden pauzy a naprosté ticho po pěšině, ale na začátku minulého týdne se konečně objevil termín na všemi obávanou zkoušku z Evropské unie B, tudíž šlo všechno do kytek a já strčila nos do papírů až po uši...no co si budem povídat, týden byl dost příšerný plný dohánění toho, co jsem měla dávno vědět (náš milý zkoušející si potrpí na všemožné válečné konflikty, aktuální dění ve světě apod...a já byla nakonec velezdupána za to, že "ignoruju" situaci v Sýrii...:DD) no naštěstí vše dobře dopadlo a vy se můžete těšit na běžný chod blogu:)) sice se budu muset velice brzo zase ponořit do do psaní diplomky, ale to už nebude tak horké:))

No a tady pro Vás mám slíbenou další várku jídla...je to druhá půlka předchozího týdne..protože tento minulý to stálo za kočku, a nebylo moc co fotit...:/

1. Le malade salade "co dům dal" a pohanková bageta

Kukuřička, červená cibulka, zbytek uvařených fazolí v bujonu od oběda, rajče a tofu natural ochucené kořením a česnekem, to celé zakápnout citronovou šťávou a olivovým olejem a violá můžeme bagrovat. Pohanková bageta z Alberta je můj favorit..ale podezřívám ji, že je obarvená a taky jí nemůžu odpustit, že je ze zmraženého polotovaru...tak spolu randíme radši jen výjimečně:))


2. První setkání se syrovátkovým sýrem Ricotta a rajčatovo-cibulkový salát

Ano, ano i já laik tuším, že pravá Ricotta bude asi vypadat trošku jinak, ale tento sýr, co se za ni vydává není vůbec špatný...je lehčí než obyčejné tvarohové sýry, není příliš chuťově výrazný ani slaný, lze si jej snadno trochu přizpůsobit vlastní chuti:) velice jednoduché složení a nízký obsah tuku z něj dělá mého momentálního oblíbence, tentokráte ve společnosti rajčat a sladké cibulky:) P.S, koupíte v Albertu do dvacky:)



3. Zeleninová směs se sójovými kostkami, rýže a brokolice

Variace na jednu ze zdravých rychlovek, k dobře ochucenému sojovému masu jsem přidala co dům dal, mrkvičku, fazole, kukuřici a hrášek a dohromady to bylo prostě výborné:)



4. Plněná slaná palačinka s balkánským sýrem a sušenými rajčaty

Improvizovaná palačinka na slano z celozrnné mouky měla jisté mouchy, nicméně náplň to hbitě dohnala a výsledná krmě byly výborná:) Kromě balkánského sýra a sušených rajčat, náplň tvořila také orestovaná červená cibulka. Pak už jen posypat sýrem (což je vlastně už docela prasárna:D polreich by mi dal:DD) provensálským kořením a hurá baštit:)))



5. Viva la Avokádo aneb první setkání

A bylo vážně dobré!!! dala jsem na rady některých z Vás, nepouštět se do něj jen tak, a tak jsem se pokusila vyrobit pomazánku. Dobře zralé avokádo jsem rozmíchala v misce s trochou utřeného česneku, bylinkové soli, citrónové štávy a kmínu! A nakonec likvidace zásoby sušených rajčat! Pochutnali jsme si velice:)) takže se avokáda nebojte, je ohromě zdravé a když si jej trochu upravíte k obrazu svému taky výborné:))


 Tak co, máte rádi, některé z uvedených jídel/ingrediencí??? Nějaké tipy, co bych mohla vyzkoušet v nejbližší době?:)))

13 komentářů:

  1. Skvělé fotky- vypadá to dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  2. zaujala mě ta palačinka :) na tipy na něco dobrého a sladkého koukni ke mě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ukápla mi slina nad těmi tvými dobrotami!!!!

      Vymazat
  3. Všechny jídla vypadají krásně a zdravě :) ale ta palačinka se sušenými rajčaty, to jsem se až olízla :D

    OdpovědětVymazat
  4. A sakra, mam z tveho blogu hlad! :-) Miluji avokado.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDD no a já navíc tyto články většinou publikuju navečer...to je pak k vzteku...většinou totiž udělám chutě i sobě...ale zase se nechci jít nacpávat třeba v deset večer, že:D

      Vymazat
  5. Avokádová pomazánka zní dobře, moc ho nekupujemm, tak to napravíme:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě se do něj pusťte, je to fakt příjemné zpestření jídelníčku:))

      Vymazat
  6. Pochoutky vypadají báječně. Nějakou pomazánku z avokáda se dlouho chystám vyrobit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě se do toho pusť! mě avokádo velice mile překvapilo:))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...