pondělí 14. ledna 2013

Mé oblíbené zimní líčení


Dneska jsem si pro Vás po dlouhé době připravila tutorial na líčení:) Psali jste si (zdravím Iri:)) o nějaké líčení s Vánočními MUA paletkami, tak jsem se rozhodla, i přes nepřízeň osudu v podobě foťáku barvy žeroucího, něco zplichtit:) hodná picassa trochu pomohla a barvičky přidala:))

Jedná se o přirozené líčení ve zlatavý tónech, které jako zástupkyně teplého typu miluji, ale dá se na tento způsob nalíčit i ve studených barvách (ano i zlatá i hnědá mohou být studená a některé odstíny z použité paletky Heaven and Earth se jim dost blíží). No a rty a zbytek tváře? Nejen v zimě ulítávám na výraznějších rtěnkách:))


Mua - Heaven and Earth
Jak tedy nato? 

1. Na celé víčko naneseme podkladovou bázi (pokud si přejeme, aby nám líčení déle vydrželo, já používám základní od elfu).
2. Na horní víčko aplikujeme zlatý stín (4) a vytáhneme trošku pod obočí...směrem nahoru do záhybu víčka ho ztratíme nějakým středně hnědým matným stínem (2).
3. Vnější koutek oka a částečně i k okraji horních řas naneseme tmavší hnědý stín (3) a podle libosti přidáme i linku (já často používám linku právě z nejtmavších stínů, které v líčení použiji; nanáším ji navlhčeným tenkým štětečkem...linka je potom měkká a jemně koresponduje s Vaším výtvorem:)))
4. Nakonec projasníme třpytivým světlým stínem (1) oblast pod řasami a vnitřní koutek:))

Celé líčení je vlastně úplně klasické "naked" líčení v přírodních barvách, které ráda obzvláštňuji právě onou zlatavou, která jej trochu povýší nad klasickou hnědo/hnědou kombinaci:))

Na zbytek obličeje jsem použila makeup Color Stay od Revlonu (recenze se chystá!!!), tvářenku Breaking dawn od Essence a jednu z mých oblíbených Avon rtěnek v odstínu Dazzle (nejlevnější řada Color trend má rozhodně super skóre v oblasti cena/kvalita a určitě Vám tyto rtěnky můžu jen doporučit - za cca 50 kaček naděláte parády:) jsou dobře pigmentované a přitom solidně hydratují, výdrž je také docela obstojná:) 

 Odstín dazzle mě nejdříve trochu vyděsil, když jsem ho vybalila, protože vypadal dost oranžovo/bronzově, ale nakonec se z něj vyloupla příjemná cihlová se zlatavým nádechem:) pro všechny teplomilky super věc:)))







A co vy, co rádi nosíte v zimě? Milujete zmrzlé barvy nebo dáváte přednost teplu jako já?:))

p.s. nezapomeňte na Giveaway! Všem moc děkuji za milé komentáře, které mi píšete, jsou úžasné, odpovím Vám na ně najednou při ukončení, ať tam teď nedělám paseku:))

14 komentářů:

  1. Moc pěkné, Jitu! Na paletku si taky dost mlsně brousím zuby :-) A taky většinou stínuju hnědě (a že by to bylo tím, že pomalu jiné odstíny ani nemám? :-D) a k tomu nějakou výraznou rtěnku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo výraznější rtěnky jsou super!!! v mládí mi tak nějak bylo vštěpováno jak se to hrozně hodí jen pro starší a já rezolutně odmítám! a paletku mohu doporučit! pigmentace dobrá, nijak zvlášť nepráší a ač já osobně tam třeba postrádám tmavý matný stín třeba na obočí nebo teplý světlý projasňující, světlé jsou tam jen studené (to jsou ale požadavky, co:DD) tak tvému barevnému typu by šla skvěle!!

      Vymazat
  2. mé oblíbené odstíny stínů!:)
    slíbila jsem propagaci, tak propaguju: http://nothing-about-all.blogspot.cz/2013/01/healthy-diet-yes-please.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. článeček už jsem shodou okolností četla, a velice mě pobavil harry! musím říct, že mimo roli harryho se mi taky daniel docela líbí, zvláště jak teď zmužněl!:DD p.s. viděla jsi fotky s koněm:DD??

      Vymazat
  3. Nádherný líčení Jituš, to se mi moc líbí! :-) Není nad to si někdy pořádně ty hlavy pomalovat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky Zuzi:)) jo, je třeba!!! trošku se uvolnit od zkoušek:))

      Vymazat
  4. Zlatá je krásná! Ja absolutně vůbec neexperimentuju - od svých 16ti používám hnědý stíny a semtam černou linku. Ale asi se dost ochuzuju, ta hnědá paleta Mua je tak nádherná ... a návod a konečná realizace super, díky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba se k tomu ještě dokopeš:))) paletka je fakt super:)

      Vymazat
  5. Moc pěkný návod :-) A barvy Ti velmi sluší, hold dobře víš co Ti sedí.... A cokoliv se dělá raději než ta EU B že? :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Jak říkáš:DDDD cokoli!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Je to pěkné, že je to slušivé a ne přehnaně barevné. Konečně někdo! :-) Já se v zimě líčím podle nálady, takže asi jinak než v létě, ale nemám vyloženě zimní barvy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu, cením si toho:)) já vlastně taky asi nemám vyhraněné typy na období...tohle je spíš, co mě teď baví...takže momentálně zimní:)) ale obecně spíš tmavší rtěnky třeba a tak, nebo tmavší odstíny laků na nehty a podobně:)))

      Vymazat
  8. super, tak si to představuju, já se přiznám, že většinou dávám jen 2 odstíny. Já na to nějak ráno ani nemám šikovný ruce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, taky tak, když někam spěchám tak si s tím většinou tak nehraju...to jsem ráda, když stihnu něco základního...i když je pravda, že oproti letům minulým zvládnu v kratším čase více kroků než dřív:))) a s 2 odstíny...myslím, že oproti běžné populaci, která si většinou vystačí s linkou je to docela dobré ne?:)) mě se poslední dobou stává, že si klidně odběhnu někam do města úplně bez makeupu:D radši se snažím nemyslet kolik infarktů po cestě způsobuji,takže pak vypadám, že kážu víno a piju vodu:DD

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...