pátek 11. ledna 2013

1st GIVEAWAY

Moji milí čtenáři!!! 

Chtěla bych Vám moc poděkovat za přízeň i ve dny, kdy se tady na blogu nic neděje a já jsem mimo provoz ať už kvůli škole nebo z jiných důvodů:)) Už je Vás tu 25!!! Někomu by to mohlo připadat malinko, ale já se raduji z každého z Vás a když někdo přibude, tak mám na půl dne Vánoce :DDD a abyste z té mé radosti taky něco měli, připravila jsem si pro Vás první giveaway:))) (dokonce jsem ji plánovala už při 20 "nadšencích" ale Vy jste mi tu nějak rychle přibyli až na 25:) Doufám, že se Vám dáreček bude líbit a ten kdo jej vyhraje bude spokojený, vyráběla jsem ho s láskou sobě vlastní:)) 


A jaké, že jsou podmínky zapojení se do soutěže? 

1. Být mým pravidelným čtenářem přes Síť přátel Google (vím, je to klišé, ale věřte, že tím chci zvýhodnit ty, co sem chodí pravidelně před pouhým kolemjdoucím, pardon:)

2. Napsat pod tento článek do komentáře svou emailovou adresu a připojit (prosím, prosím:) pár vět o tom, co se Vám na blogu nejvíce líbí, jaký typ článků by jste tu rádi viděli, co Vás naopak nudí apod. Věřte, že taková reflexe je pro mě moc důležitá a napomůže k tomu, aby jste se sem rádi vraceli:)))

Giveaway bude vyhodnocena za týden 18.1 v podvečer a vítěze vybere random.org :)) tak všem co se zapojí hodně štěstí a těším se na Vaše připomínky ohledně blogu:)) p.s. pokud někdo nemá zájem o výhru ale chce mi jen napsat tipy, neváhejte!

15 komentářů:

  1. zajickova.lucie@gmail.com

    tvůj blog mám ráda, líbí se mi články ze všech oblastí, je mi tu hezky a čtu Tě už delší dobu, i když ne vždy mám čas nechat zde komentář - v drncající tramvaji je to těžké. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za reflexi:)) jsem ráda za ty co čtou i když nekomentují:)) taky sama nemám vždy čas komentovat všude kde bych chtěla:)) jsem ráda, že se Ti tu líbí a budu se snažit, aby tomu tak bylo i nadále:))

      Vymazat
  2. kristynadvorakova@centrum.cz

    Líbí se mi pestrost tvého blogu. Mám ráda "testovací" články, ve kterých lidé zkouší různé přípravky a (ne)doporučují ostatním, popisují podrobně výrobek a přikládají vzorové fotografie s/bez použití výrobku (pokud to má nějaký význam :)).
    A protože se hodně zaměřuju na zdravý životní styl, určitě bych u tebe uvítala více článků na toto téma, ať už by se mělo jednat o nějaké zdravé recepty, cvičení, příp. jakékoliv jiné zajímavé informace. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kriss díky moc za slova o recenzích! Docela dlouho jsem váhala, zda dělat spíš víc zběžných recenzí, nebo jednou za čas pořádnou a ty jsi jedna z těch, co mě utvrdila v tom,že je lepší napsat pořádnou zevrubnou recenzi, kterou si třeba každý nepřečte, ale pro zájemce v ní budou všechny potřebné informace:))) Zdravé recepty apod. určitě chystám, protože je to oblast, která mě zajímá už dlouhou (ač zatím hlavně v oblasti cvičení mám v té praktické části dost mezery:D)) P.S. doufám, že dokážu napsat něco zajímavého i pro tebe:DD protože na tvém blogu se prezentuješ velice profesionálně:)) ale třeba přinesu na některé věci svůj, nový pohled:)))

      Vymazat
  3. irrinovak@gmail.com

    Mé poznámky asi nebudou tak věcné (a nápomocné) jako ty Tvé směrem ke mně.), protože Tvůj blog je pro mě velmi specifický. Nemám moc ráda beauty blogy, protože se o kosmetiku moc nezajímám, a ani mě nebaví blogy o zdravé výživě (i když jsem jich pár zkusila sledovat) - prostě stejně jím chipsy u seriálů a láduju se nutelou, tak je to ztráta času:) Jenže Tvoje příspěvky o jídle jsou super a Tvoje cosmetic recenze taky. Není to ale tématem, ale Tvým stylem, který jsem si zamilovala hned při první návštěvě (jak víš:)). Prostě mě hrozně bavíš, tím, jak si svá a na to se nedá nic poradit ani hodnotit - snad jenom to, ať dál píšeš o tom, co Tě baví, protože z toho pak srší energie, která baví mě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, díky moc!! je úžasné číst si, že ač má prioritní témata nevyhledáváš, přesto to tu ráda čteš a to je pro mě velké zadostiučinění a dává mi to chuť do dalších a dalších článků:) a myslím, že to samé mohu říci i o tvých článcích...musím říci, že i ty jejichž téma by mě možná jinak nezaujalo si během čtení okamžitě zamiluju:)) takže jen tak dál:))

      Vymazat
  4. Krásná giveaway :)
    LuckaxD@seznam.cz

    Mě se moc líbí tvoje články s kosmetikou :) a také články s tvými výrobky, i když těch tu moc není. Ale jsi moc šikovná, když vidím co jsi vyrobila tak žasnu že něco tak krásného někdo dokáže vyrobit. Já bych to teda nedokázala, ale byla bych ráda kdyby jsi sem někdy dala nějaký tutorial na výrobu nějakého šperku nebo tak, pokud by to bylo možné :)
    Přeju ti ať se ti na blogu daří dál a ať máš více a více čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci díky moc! články s výrobky (také díky tobě) zkusím zařadit častěji:)) i když asi častěji tu budou "očumovací" posty ve stylu co mi leží ve šperkovnici...ovšem určitě se pokusím nafotit nějaké tutorialy na výrobu...jen to možná bude trošku déle trvat...protože nafotit droboulinké korálky dělá mému malomocnému foťáčku trochu problém, nicméně pokud se do toho pustím ve dne (a ne jak mě to vždycky napadne večer po tmě:D) tak by to určitě mohlo klapnout:)) takže na nějaké návody se určitě můžeš těšit:))

      Vymazat
  5. Sleduju! :)
    hudcovalucie@centrum.cz
    Tak nevím, já mám hodně ráda randomy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, těch tu moc není, že:)) uvidím, možná občas nějaký udělám, nicméně raději dávám přednost přínosnějším článkům, protože randomy na mě někdy působí jako taková vycpávka "nevím o čem psát, tak tam prásknu pár fotek". Ovšem pokud se trošku promyslí, můžou být příjemným zpestřením...takže možná tu nějaký taky uvidíš:))

      Vymazat
  6. Ahoj,

    moc se mi líbí tvé tipy na kosmetiku, aspon vím, za co zbytecne uz neutrácet peníze a co by me naopak mohlo potesit, jen bych si prála na blogu trosku více "zdravých" receptů a také nějaké nápady na vylepšení bydlení :-)

    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Adi:)) zrovna mám pár tipů na dobrou a cenově dostupnou kosmetiku v rukávu, takže se můžeš těšit na další nápady:)) a zdravé receptíky určitě budou, snažím se teď na sobě v této oblasti pracovat, takže se ráda podělím...a nápady na vylepšení bydlení, to je zajímavá oblast...myslím, že bych mohla zveřejnit některé nápady mojí mamky, která je mistr recyklace:D a kolikrát z něčeho, co by se normálně vyhodilo vytvoří něco hezkého:)))

      Vymazat
  7. Jo, jinak adinakleinova@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  8. No, jelikož mám od Tebe desítky, ba možná i stovky šperků, tak nebudu nenažraná a nebudu soutěžit :-D Každopádně chci sadu pochválit, je krásná (moje barvička, ňuňuňu) :-) A budoucímu vítězi přeji příjemné nošení ;-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...