úterý 29. ledna 2013

Mon petite Coco....

Kdo by neznal slavnou Coco Chanel....drobná žena s obrovskou vůlí, která svou pílí a beraní povahou dokázala téměř nemožné...Její vliv na svět módy trvá od doby 20. a 30. let dodnes. Ovšem pokud čekáte povídání o nejnovějších módních trendech obchodního domu Chanel, zklamu Vás...dokonce dnes nebudu mluvit ani o malých černých nebo parfémech...

Chci Vám představit filmový životopis Coco, ten méně známy ze dvou, které jsem měla možnost shlédnout. TV film z roku 2008 s Bárou Bobulovou mi je kupodivu bližší než profláklá verze s Audrey Tautou... A co, že mě na příběhu Coco fascinuje natolik, že jsem ho shlédla už po několikáté??


Příběh začíná tím, že malá Gabriele (přezdívku Coco dostala, až později) společně se sestrou po smrti matky  marně čeká na otce, který slíbil, že se pro děvčata vrátí a budou žít společně...ten se ale nikdy nevrátí a tak je Gabriele odkázána od mládí pouze sama na sebe...A jak tvrdá cesta může být pro mladou ženu bez perspektivy se má teprve přesvědčit. Poté coby švadlena v běžném britském salonu získá obdiv chovatele koní Etiena Balsana, tehdy teprve vykročí na cestu z níž není cesty k návratu...Jít si za svým snem, téměř mu obětovat svou životní lásku "Boye" i taková je křehká Coco, která způsobila větší revoluci v odívání a stylu, než si kdy sama mohla představit...










veškerá fota jsou screenshoty z filmu (omluvte prosím tudíž jejich zhoršenou kvalitu, ale pro mě jsou to jedny z nejlepších momentů z filmu:))

Více, už neprozradím, na příběh, který přes všechny smutné události končí krásně, se podívejte sami, a nechte se jako já pohltit jeho příjemnou atmosférou a  nenapodobitelnou elegancí Coco, která se pro mě po jeho shlédnutí stala ikonou... a které módní prvky se mi ve filmu nejvíce líbily a co jsem si pro sebe přisvojila já??? Tak o tom bude samostatný článek:)) 

6 komentářů:

  1. Tak to si mě nalákala :-) Životopisné filmy mám moc ráda a o Coco jsem zatím viděla jen ten s "Amélií" (nedokážu si nikdy zapamatovat jména herců, i když vím, že o ní píšeš, tak jsem líná srolovat nahoru, abych se podívala :-D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) určitě koukni...jak říkám mě je toto zpracování bližší,ač kritikové nejsou toho názoru:)

      Vymazat
  2. Já viděla ten s Tatou, ale moc mě to nevzalo, takže díky za tip na jinou verzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, musím přiznat, že si vůbec nepamatuji jaký na mě udělala ta verze s Audrey dojem...a podle mého měřítka, jak ve mě z filmu nic nezůstane, není pro mě dobrý...tak uvidíš jestli tě tato zaujme:))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...