středa 30. ledna 2013

Playing game with my face...


Neb se zdá, že velechoroba chřipkovitá, jež již nějakou chvíli spočívá na mých rodičích se pokouší vlézt i na mě, tak jsem se nějak dneska nedokopala k sesmolení přínosnějšího článku, než jen tento:) Můj disk se prohýbá pod tíhou fotek a já se docela ráda bavím tím, že najdu vždy nějaké starší vyberu ty, které se mi zrovna líbí a upravuji a upravuji:) a protože to bylo jediné, na co jsem se dnes zmohla budete odsouzeni k shlédnutí několika narcistických fotek:)) 

P.S. měli byste zájem o tutorial na úpravu fotek či nějaké rady???:))












4 komentáře:

  1. zrovna hledám orientální písničky a ty mi do nich úplně zapadáš :) moc ti to sluší! (snad jsem tě neurazila)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hehe, to určitě ne:))) já se ráda stylizuji do ledasčeho a arabská dívka mi není úplně vzdálená...:DDD i když mi bylo řečeno, že na tu mám příliš slovanské rysy (a hlavně valašský frňák:DD)

      Vymazat
  2. Já chci určitě tutoriál, úpravu fotek vůbec nezvládám. P.s.: Ta čtvrtá je nejkrásnější:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)) fáájn, tak jak se dám trochu do kupy s chřipkou, tak něco sesmolím...ono to budou takové jednoduché věci...mám hodně špatný foťák tak doháním v pc co se dá, ale velice jednoduchými postupy, které zvládne každý:)) navíc používám jen freeware programy, takže žádná věda:))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...