středa 2. ledna 2013

Food inspiration 1/2013

Dneska pro Vás mám obrazový průvodce toho, jak se snažím plnit jedno z mých předsevzetí a to pořádné jídlo...známe to všichni práce, škola, starosti...člověk se začne odbývat, což neprospěje ani na těle ani na duchu:/ Tak tady máte něco pro inspiraci:) Jsou to tři "hlavní" jídla, ke kterým patří nějaké ovoce či zelenina na sváču a taky druhá večeře, která je ještě ve hvězdách:)) nejspíš si dám grep, abych neusnula nad učením:DDd, což je mimochodem dobrý tip na povzbuzení pro všechny studentíky:)

Snídaně:




Tip na rychlý snídaňový salát - smíchejte trochu cottage (já měla ochucený, ale většinou preferuju čistý) s oblíbenou zeleninou, v mém případě se žlutou paprikou a cherry rajčaty:) a doplňte opečeným celozrnným pečivem:)







Oběd: ten tedy nebyl stoprocentně zdravý ale je tam list salátu, vidíte?:DDD


Večeře: variace na bílé tousty; zapečené celozrnné pečivo se trochou sýra a šunky a nesmí chybět zelenina:))



A co si dáváte do nosu vy?.))





15 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Hlavně, aby mi to vydrželo!!!! určo přijdou krize, ale chci vytrvat:))

      Vymazat
    2. krize jsou vždycky a se vším.. hlavně že chceš, půjde to! :)

      Vymazat
    3. věřím, že jo!!!:)

      Vymazat
  2. taková dobrota, ta snídaně vypadá skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja všetko nezdravé :) a toto vypadá výborne :)

    OdpovědětVymazat
  4. bylo to všechno super, holky! akorát večer jsem vesele sežrala tatranku:D zlobivá holka a to jen proto, že jsem měla hlad a promeškala jsem druhou véču! takže dobrá rada! najezte se včas než vás začnou honit chutě na sladké!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak na slané snídaně příliš zvyklá nejsem, já raději ty sladké, obvykle tedy cereálie s mlékem, popř. krupicovou či ovesnou kaši. Ale ta večeře vypadá lákavě. :P
    A kde máš svačinky? :))
    Jinak, že je grep na povzbuzení, to jsem ani nevěděla. Zase jsem o něco chytřejší. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já celé léto snídala sladké kaše apod:)) tak se mi teď do nich dlouho nechtělo, nicméně už na ně zas začínám mít slinu:)) svačiny mám povětšinou kousek ovoce:)a grep je super...s tím povzbuzením by to mohlo být diskutabilní, nicméně když nad učením začnu usínat a být otupělá, tak si ho dám a ono jak je to kyselé tak mě to probere raz dva:) párkrát se mi stalo, že jsem si ho dala vyloženě večer a pak sem nemohla usnout:DDD ale hlavně na co je grep výborný (ale to obecně citrusové plody)tak na trávění a pročištění střev...odborníci doporučujou jeden citusový plod denně, nejlépe k večeru a pak už nic nejíst na pročištění...a musím říct, že to funguje výborně, když má člověk třeba nějaké pokažené trávení apod:) dělávám si většinou týdenní kůru, anebo s ovesnýma vločkama...ale na to plánuju celý článek, tak ať všechno nevyzradím dopředu:)))

      Vymazat
  6. Cottage se zeleninou je skvělý tip. Jinak já taky miluju sladké snídaně, ale je znát, že energie pak rychleji opadá. A s tatrankou si mě moc pobavilo:) Doufám, že chutnala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj to máš pravdu s tou energií! vždycky jsem měla pocit, že když si dám sladkou snídani, třeba pořádnou kaši, jak nebudu mít energii půl dne, ale někdy mám za chvíli hlad:)) jo a tatranka byla výborná, sice sem pak byla vztekla, že jsem si zkazila čistý štít :DD nicméně mrskat se za to nebudu, že jo, jen si to příště pohlídám (snad):DDD

      Vymazat
  7. Máš moc pěkný blog, asi nemám moc kam psát komentáře, ale velmi mě baví si články číst, navozují zajímavou atmosféru. Už jsem tvým pravidelným čtenářem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc!!! zrovna jsem byla nějaká posmutnělá, tak mě takový milý komentář velice potěšil:) jsem ráda, že se ti tu líbí a budu se snažit, aby tu bylo i nadále co k počtení:))

      Vymazat
  8. Wow, tak to vypadá super zdravě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zato, kdybych publikovala svoje dnešní jídlo:DDD to by stálo za to:/

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...