pondělí 18. února 2013

Hugs and kisses

Ne nebudu Vás dnes líbat ani objímat, jak by mohl naznačovat název (ačkoli byste si to určitě zasloužili, neb i když jsem na blogu déle než týden ani nehla prstem, pár vytrvalců sem pravidelně chodí, za což jsem moc ráda:) Řeč bude o limitované edici Essence. Nebudu ji představovat celou, nejsem typ bažící po každé novince, ale některé produkty mě rozhodně zaujaly:)) 

Prvním produktem bude barva na rty Hugs and kisses lip tint v odstínu 02 Save Your Kisses For Me. Možná jsem to tu ještě nezmiňovala, ale patřím mezi rtěnkofily a nebojím se výrazných odstínů. Ale proto jsem si ji nepořídila. Po přečtení recenze od Petrušky z Lovely Hair, mi tento zázrak vrtal v hlavě pár dnů, zvláště, když jsem zjistila, že bláznivá růžová není jediný odstín a Essence nabízí i klasickou červenou. 


A co, že je tento výrobek tak zvláštní? Nejedná se o rtěnku, ani o lesk. Jedná se polotekutou barvu, která se vsákne do rtů a drží a drží a drží jako blázen. Intenzita závisí na Vás, v jedné vrstě docílíte přirozenějšího efektu. Pokud chcete pořádnou červeň dejte více barvy ve dvou vrstvách. Aplikátor mi nejdřívě přišel dosti na houby, ale po chvíli jsem mu přišla na kloub a barva se mi nanáší dobře. Chvíli po nanesení ucítite drobné pálení (které tedy není jen mým subjektivním pocitem) ale po chvíli peprmintový efekt odezní a vy můžete vesele pít, baštit či se líbat (no dobře, jen lehce) bez toho aniž byste měli hned celou rtěnku dole. Ač na fotce výsledný efekt vypadá docela leskle, ve skutečnosti jsou rty krásně matné.

Cena byla tuším 59,- což je za takovou šikovnou věc fajn cena. Lip tint mohu vřele doporučit všem, kteří hledají opravdu dlouhotrvající barvu, se kterou bude mít co dělat i odličovač:) Bez řečí uděluju plný počet chrochtíků, tohle se Essence opravu povedlo!


Druhým produktem je Glitter Topper - třpytkový vrchní lak, který tvoří dvojče s podkladovým lakem. Ten mě ovšem nezaujal a tak jsem si odnesla jen ten třpytivý. Jesli mě něco v oblasti manikůry baví, tak jsou to různé třpytkáče, které dodají okoukanému laku nový rozměr. Tento obsahuje holografické třpytky hrající všemi barvami, podle toho jak na ně padá světlo spolu se zlatavými a starorůžovými. Koncentrace třpytek je dostatečná, nestane se Vám, že byste museli dát tři vrsty, abyste na nehtu něco měli:) 


Na fotkách můžete viděl jak se barvy na světle mění:) Měli tam tuším ještě fialovou variantu, která obsahovala malá srdíčka, taky vypadal moc dobře. Nemám mu co vytknout, utíkejte si pro něj do DM, dáte za něj 39,-:) Já jsem si jej velice oblíbila a nemůžu jinak než 5/5!


Máte taky rádi limitky Essence? Musím říct, že tam často najdu něco zajímavého, co mi u jiných drogérkovch značek chybí, ať už se jedná o typ produktu nebo odstíny:) 

P.S. Doufám, že se mi teď podaří příspívat častěji, mám přichystané fotky na další recenze:)) A omlouvám, se všem jídlu chtivým čtenářům, že už tu dlouho nebyl baštící článek...ale měla jsem po nemoci krizi, nic mi nechutnalo a baštila jsem velice tragicky..tudíž nebylo, co fotit:) tak snad se to zlepší a bude tu brzy nový baštící článek:))



7 komentářů:

  1. Jeeej, oba produkty vypadaji nadherne, asi budu muset opet navstivit drogerku!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli ale peněženku na zámek!!! ať nedopadneš jako já:DD (zas jsem si minulý týden objednala nějaký korálkový matroš a ani drogérka nezůstala stranou:DDD)

      Vymazat
  2. Oboje to vypadá skvěle, zvlášť ta "pusová" barvička mě už taky od Péti dost lákala, ale to bych si to nesměla chodit do drogérky v doprovodu drahého, který mé nadšené rtěnkové nákupy doprovází řadou pindů, že mi zase nebude moct dát pusu, nedbaje mého varování, že tímto ho jistě "neorazítkuju" :-D Koupim si ji až tam půjdu sama a basta fidly :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDD tak tak:D chudáci muži a chudáci my...ty rtěnky jsou takové zlo:D nicméně ten můj už si zvykl, a vždy mi decentně dá pusu na tvář a ani nebrblá:)) nicméně na vášnivou líbačku si radši nedávám nic:DD to bych to asi schytala víc:)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky moc:))) dá mi to vždycky moc práce, abych z toho chudáka staříčka foťáka vymáčkla něco aspoň trochu slušného:)) takže moc díky za uznání:)))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...