neděle 10. února 2013

Mon petite Coco podruhé...

Jednou z věcí, které mě z tohoto filmu nejvíce oslovila byla závěrečná scéna módní přehlídky poválečné kolekce Coco Chanel, která znamenala revoluci a jejíž prvky se udržely dodnes...Jak říkávala sama Coco: "Styl nikdy nevýjde z módy" stejně jako klasický chanelovský kostýmek či perly (jak dodávám já). Coco Chanel pro mě už navždy zůstane příměrem pro ženskost, nadčasovost a obrovskou dávku kuráže, kterou tato drobná žena měla...

Stejně jako minule jsem pro Vás připravila několik screenshotů (nevalné kvality), které mě inspirují a taky ukázku několika kousků z mé šperkovnice ve stylu Coco, které nosím velice ráda:)

Coco neztrácela šarm ani ve vyším věku... 


Malá ukázka elegance ze závěrečné přehlídky



Coco v době kdy pomalu rozjížděla své podnikání; košilová halenka z horního obrázku je mým favoritem!



Vlastnoručně vyráběné naušnice (kromě malých bílých vintage naušniček); perlové jsou mi obzvláště milé, neb jsem na ně použila perlové korálky, které jsem našla u pratety na půdě a jsou kdovíjak staré:)


Souprava brože a prstýnku se ke mě dostala v nějakých slevách z Avonu za směšnou cenu a těším mě roky až dodnes:). Náhrdelník z drobných perliček je jeden z prvních rukodělných výrobků, kterého nemám to srdce se zbavit, ačkoli ho vlastně vůbec nenosím.


Nejkrásnější perlový náhrdelník mám, světe div se, od vietnamců asi za 40! Kč už řadu let a pořád vypadá hezky...takže děvčata zdání luxusu se dá vzbudit různě, že :D Ovšem takovýto kousek z pravých perel, to by bylo teprve něco!!!


Některé další náhrdelníky - ten z mořských perel mi přivezl švagr jako dárek ze služební cesty na Filipíny (stejně jako brož z následující fotografie).



A co Vy? Máte také rádi klasické šperky typu šnůra perel, nebo Vám tento styl není blízký? Myslíte, že je mohou nosit i mladé dívky/ženy nebo se spíš hodí pro starší generaci?:) Těším se na Vaše komentáře:))

6 komentářů:

  1. Krásný, inspirující článek. Miluju korálky připomínající perličky (na pravý šperk nejsou peníze). Mým módním favoritem ovšem je a asi navždy bude Paul Poiret, další z hlavním novátorů na počátku 20. století.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám dojem, že i Poiret byl ve filmu zmiňován, určitě kouknu na jeho tvorbu:))

      Vymazat
  2. Tak Coco, to je nevyčerpatelný zdroj inspirace pro cokoliv ;) Perličky jsem si v poslední době taky zamilovala, nosím je pořád když je kam. Skvělý článeček ;)
    Zdraví Eve.h

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, že nejsem jediný perlový maniak:))) podle mě jsou ohromě ženské:) p.s. tvoje malé černé, které sis nedávnou koupila jsou super!!! nějaké podobné bych potřebovala:)) líbí se mi hlavně rukávy, protože pro spoustu lidí malé černé znamenají prostě kurevsky krátké šatičky bez ramínek...

      Vymazat
  3. Tak zrovna tuto adaptaci filmu jsem neviděla, asi to budu muset dohnat :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...